moalinneaa

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

måndag

Av moalinneaa - 1 juli 2013 22:56

hejsan, idag när jag skulle vakna så fick jag ställa klockan eftersom att jag skulle på nån tjejgrej med fältgruppen klockan 10 så hade jätte brottom på morgonen sen när jag kom hem igen vid halv 1 så kom pappa och hämtade mig och så gick vi lite på stan och så köpte jag 2 tröjor och en bikini överdel och även en present till moa fast hon fyllde år för typ en vecka sen, men bättre sent än aldrig hihi, så hon får det när vi träffas på fredag typ hehe. sen när vi kom hem så har jag bara chillat och kollat på tvd och pll, ska snart kolla på gossip girl också om jag och moa inte skulle spela lol, men jag vet inte, får se. hejdå #xoxo

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moalinneaa - 30 juni 2013 20:30


hejsan, jag vet att jag är ganska dålig på att uppdatera, bara en gång om daagen typ men ska bli bättre! men iallfall så målade jag mina naglar innan men det blev serriöst as fult så jag tog väck det och satte på lösnaglar, fast det blev inte eller s...

Av moalinneaa - 30 juni 2013 19:10

Hej jag har ju inte skrivit något inlägg sådär men jag ska börja göra det, medans Linnea har gjort 3 så har jag gjort ett men jag ska försöka blogga för jag har ingen inspration just. Sen så har jag inte haft tid i med att jag har spelat med Linnea o...

Av moalinneaa - 29 juni 2013 23:38


hej, idag så vaknade jag vid tolv och då gick jag upp och åt frukost sen spelade jag och moa lol eftersom att hon skulle testa en ny gubbe oså, sen spelade vi typ till halv 4 ellernåt sen så har vi typ hållt på att fixa typ "designen" på denna och vå...

Av moalinneaa - 29 juni 2013 16:52


        

Av moalinneaa - 28 juni 2013 23:38


hejsan, nu ska man ju typ skriva en sånhär fin presentation om sig själv vilket jag suger på men skitsamma. jag heter linnea och jag är 13, men fyller 14 nästa söndag. jag bor i karlshamn med min familj och min hund och katt hihi. jag har typ ingen s...

Presentation


Linnea & Moa , vi är båda 14 år . Bloggar om allt möjligt. Vi ska försöka blogga så mycket som möjligt

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Yolo

     

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

muspekare

Animated Hello Kitty

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards